Thursday, July 2, 2009

first day traning

start my first day training,
is better than last time,
i think i can learn alot of things at here..
but i really dun want cut the bread every day
omgggg
suck
can u imaging
first day i cut 3 box bread
1 box hv 100 ....
second day also ...
i cut 3 box bread for whole day again....
hv to cut the bread thin like this,around 1 com per Pisces
all of this i cut for whole day,
that hv 3 box..

lucky,in the end Steven come and help me cut...
haizz
这几天我很不开心啦,
想了很多东西,
舍不得,
又不能不放手
不想这样
我却改变不了
想要他改变
他有他想法他要他。。。
他要什么
我不知道
还是没有办法改变什么
所以
我想要变得更好
所以我很努力
但是我的努力
好像什么也不是一样
我一直在旁边打饶一样
我现在好像偷了东西一样被他藏起来
什么也不能做
我讨厌现在的我
我不要现在的我
我很嫌弃现在的自己
或许
最后
我会发现
以前的生活虽然乱
很开心
不用每天等待
就有人陪
不用像龟一样有
人来就要把自己隐藏起来
想要走
又不能静静的等待
我会后悔吗?
还有机会吗?
他会变吗?
我自己呢?
人都要面对,
我忍受够了
每天
猜测
躲藏
的生活
所以我生气
但是
我还是原谅他
我越来越不像我了
会变
也要变
受不了自己
心软
讨厌自己
不狠心
恨自己
为什么会这么做
我需要考虑我现在和你的关系
i'm that kind of person are very selfish
i know
but
u never think about me too
do u think about me before
i hope is
but
whatever
everyday u tell me how u love me
for me
is shit
i dun like to share
dun want too
i hope...
everything his promise
he can do it
u will change
i wil also
dun forget
who am i


No comments: